Таңдалған тілдегі беттің мазмұны жоқ

01.11.2024

Педагог-психолог «Бесінші сынып оқушысы» бағдарламасы бойынша бейімделу кезеңінде қиындық көрген 5-сынып оқушыларымен топтық сабақ өткізді.

17.09.2024 ж.

Педагог-психолог 1-сынып оқушысымен «Бейімделу», «Мен бірінші сынып оқушысымын» тақырыбында топтық сабақ өткізді Мақсат:

1. Эмоциялық жайлылықты қамтамасыз ету, жағдай жасау. бірінші сынып оқушыларының мектепке бару кезіндегі қауіпсіздік сезімі жаңа өмір.

2.Қажетіне қарай сыныпта достық атмосфера құру балалардың өзіне деген сенімділігін дамыту үшін жағдайлар.

3. Бірінші сынып оқушыларына мектеп өмірінің ережелерін және өзін оқушы ретінде түсінуге және қабылдауға көмектесу.

Педагог-психолог 1-сыныптың ата-аналарымен онлайн-әңгімелесіп, бірінші сынып оқушыларының чатқа бейімделу мәселелері бойынша ұсыныстарын жолдады.

Мақсаты: 1. Кіші мектеп оқушыларының жас және психологиялық ерекшеліктерінде көрінетін балалардың мектепке дағдылануындағы қиындықтарды ата-аналарға түсіндіру;2. Күнделікті тәртіпті жоспарлауға қажетті ұсыныстар беріңіз.

Мектептің психологиялық қызметі оқушылармен және ата-аналармен кешкі уақытта балалардың болуы туралы профилактикалық әңгіме жүргізді. Сондай-ақ олар «Балалардың 22:00-де үйлеріне қайтатын уақыты келді!» атты жадынамалар мен парақшалар таратты.

Мектептің психологиялық қызметі оқушылармен және ата-аналармен кешкі уақытта балалардың болуы туралы профилактикалық әңгіме жүргізді. Сондай-ақ олар «Балалардың 22:00-де үйлеріне қайтатын уақыты келді!» атты жадынамалар мен парақшалар таратты.

 

24.04.2023 г.

24 сәуірде әлеуметтік педагог «Жоқ деген сөз жоқ!» атты сабақ өткізді. 6 сынып оқушыларымен. Мақсаты: Жасөспірімдерге беттік белсенді заттардың адам ағзасына зиянды әсері және оларды теріс пайдаланудың салдары туралы ақпараттандыру; жасөспірімдерде жауапкершілікті мінез-құлық дағдыларын, топтық қысым жағдайында психоактивті заттарды саналы түрде қабылдамау дағдыларын қалыптастыру

21.04.2023 ж.

21 сәуірде әлеуметтік педагог «Жоқ-жоқ!» атты тренинг өткізді. 9 сынып оқушыларымен. Мақсаты: өмірлік таңдау және оның оқушылардыңболашағына әсер ету аспектісінде заттар мен зиянды әдеттер мәселесін талқылау. Жасөспірімдерде зиянды әдеттер туралы саналы позицияны қалыптастыру және дәлелді қорғаныс дағдыларын дамыту.

19.04.2023 ж.

Психологиялық қызмет «Буллинг» тақырыбында сауалнама жүргізді. Сауалнама мектеп оқушыларына агрессия мен құрдастар қысымының көрініс беру ерекшеліктерін анықтауға бағытталған, мектептегі қорлаудың себептері мен алдын алу жолдарын қарастырады.

2.02.2023 ж.

2 ақпан күні 9-сыныпта әлеуметтік педагог пен психолог «Жасөспірімдік шақтағы қорлаудың алдын алу» тақырыбында тренинг өткізді. Бұл іс-шараның мақсаты: оқушылардың тұлғааралық қарым-қатынасында толеранттылықты, әдептілікті арттыру және жанжалдардың алдын алу. Балалар мектеп ұжымында сақталуы тиіс ережелерді әзірледі

31.01.2023 ж.

«Еркетай» шағын орталығында сабақ өтті. Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың ұсақ моторикасын дамыту, сөйлеуін, зейінін, логикалық ойлауын дамыту.

25.01.2023 ж.

9 және 7 сынып оқушыларымен балалардың аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу бойынша «Бұл әлем қандай әдемі!» атты сабақтар өткізілді! Оқушылар қиындықтардан қорықпай, алға жетелейтін шешім қабылдау керек деген қорытындыға келді. Кішкентай шешімнен кейін әлсіздік пен басқа да жағымсыз қасиеттерді жеңуден қуаныш пен қанағат алу үшін керек

14.01.2023 ж.

Педагог-психолог бастауыш сынып оқушыларымен және ата-аналармен «Бұзақылықтың алдын алу» тақырыбында профилактикалық әңгіме жүргізді.

Педагог-психолог 5-9 сынып оқушыларымен және ата-аналармен «Бұзақылықтың алдын алу» тақырыбында профилактикалық әңгіме жүргізді.

 

07.10.2022 ж.

«Еркетай» шағын орталығында педагог-психолог ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту сабағын өткізді. Лото ойыны «Біз дүкенде ойнаймыз». Мақсаты: балаларды заттардан ортақ белгілерді іздеуге үйрету, ойлау қабілетін салыстыру.

12.10.2022 ж.

11 қазанда «Мен мықты болсам – Қазақстан да мықты» психологиялық денсаулық онкүндігі аясында 1-9 сынып оқушыларымен «Сен қандай көңіл-күйге келдің? мектеппен?». Оқушыларға «Өте жақсы», «Жақсы», «Кейде қуанышты» және «Мектепке барғысы келмейді» деген төрт көңіл-күй таңдауы ұсынылды, мұнда әр бала мектеп күнінің басында өзінің көңіл-күйін атап өтті.
Мақсаты: Қолайлы эмоционалды жағдайды қалыптастыру.
Міндеттері: Коммуникативті дағдылар мен рефлексияны дамыту.
Бір-біріне деген төзімділік, эмпатия дағдыларын қалыптастыру.
Мектептің оқушы өміріндегі маңызын ұғындыру.

12.10.222 ж.

12 қазанда «Мен мықты болсам – Қазақстан да мықты» психологиялық денсаулық онкүндігі аясында 5 сынып оқушыларымен «Зиянды әдеттер туралы» тақырыбында әңгіме өткізілді. Гаджетмания.» Мақсаты: техникалық жаңалықтардың ақыл-ой және дене дамуына пайдасы мен зияны, олармен қауіпсіз жұмыс істеу ережелері туралы білімдерін кеңейту.